И да са минали поне 5 минути след студен старт, за да е сигурно, че сондата е загряла.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Диагностика на 156 2.0
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеOк, утре ще направя.
Само още един тъп въпрос - На газ или на бензин?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеЕ аз не разбирам, затова питам.
По-бързи дюзи ли трябват? Изпарителя пише че е до 200 коня.
Отделно че между тях и горивната камера има поне 1 педя маркуч, а не както бенз дюзи да са на 2-3 пръста разстояние......
Отделно че бензина нахлува при малко над 3 бара налягане, а газта при по малко от 2......
ОТделно плътноста на двете горива......
Газта имала по висок октан - много важно, тва в случая няма никаква разлика......
Да си цедиш двигателя на газ над 5к обм е равносилно на хазарт с живота му.......
За тресенето на студено - двигателя не получава коректна информация за температурата си и(или) за количеството постъпил въздух.......с 2 думи сместа на студен двг не е оптимална......Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 00:12."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Добре, благодаря за информацията!
Все пак съм чел мнения на колеги тук, че при правилни компоненти, монтаж и настройка, на газ трябва да върви както на бензин.
Ще пробвам, ще сменя мембраните и дюзите щото вече са на 40к км, ще отида някой грамотен газаджия да ми я настрои и ако не става ще прибегна до най-лесното решение - автоматично превключване на бензин във високите обороти. Не знам как точно става, но съм карал такава кола на приятел и беше супер.
Моята ме дразни да цъкам копчето като изпреварвам... А ако не цъкна копчето все едно е 1.6 а не 2.0...
------------------------------
За тресенето на студено - двигателя не получава коректна информация за температурата си и(или) за количеството постъпил въздух.......с 2 думи сместа на студен двг не е оптимална......
Грешка дебитомер или температурен датчик нямам. Даже дебитомера ми каза предния собственик, че го е сменял скоро и е оригинален бош.
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеВсе пак съм чел мнения на колеги тук, че при правилни компоненти, монтаж и настройка, на газ трябва да върви както на бензин.
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеИскаш да кажеш, че като сменя ламбдата пак ли ще тресе на студено?
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеГрешка дебитомер или температурен датчик нямам. Даже дебитомера ми каза предния собственик, че го е сменял скоро и е оригинален бош."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Воистина воскресе!
Тази сонда не работи.
На работеща сонда сигналът трябва да се изменя в границите 0 - 900 mV.
Тук сигналът стои около стехиометричната стойност (450 mV.), също, като при студена сонда.
Достатъчно време ли я изчака да загрее?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Карах 10км, после я изгасих за 5 мин докато си извадя лаптопа и кабела, запалих пак, изчаках да обърне на газ и пуснах графиката.
Градусите бяха малко под 90.
Пипах педала на газта по време на теста, да видя дали ще си проличи по графиката, мисля че тогава се случи минималната стойност, която се вижда на графиката, но не съм сигурен защото има големи закъснения като гледам другите параметри между това което се случва и реакцията на екрана.
Comment
-
Не е толкова важна температурата на мотора при която си правил измерването. По-важно е, колко време е изминало от момента на стартирането на мотора, защото на сондата и трябва време да загрее и така да заработи. Достатъчното време е около 5 минути (поне такива са ми спомените при мен). Тури още 5 за да си 100% сигурен и ако тогава пак сигналът не се разклати в диапазона 0 - 900 mV, сменяй я.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Сега направих подобно измерване при мен. При стартирането на мотора, температурата му беше 72 гр. (преди 1 час съм минал 40 км градско). Сондата влезе в режим на осмата минута след стартирането на мотора:
Да се има впредвид, че и тази сонда не е в първа младост. Аз съм и навъртял към 50К и не е ясно, кога е сменяна преди това.
Графиката е снета на празен ход и при работа на газ.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:02.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Мда, пробвах пак без да гася след карането, явно е за смяна.
Каква да взема? В други теми четох, че препоръчват ls05?
http://www.amavto.com/object.php?id=1269
И да пробвам ли да ресетна адаптивните параметри, за да се оправи това тресене на студено щото ме дразни или да чакам да сменя сондата първо?
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеМда, пробвах пак без да гася след карането, явно е за смяна.
Каква да взема? В други теми четох, че препоръчват ls05?
http://www.amavto.com/object.php?id=1269Иначе LS05 е от контингента на Ганьо, не постъпвай като него!!!
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
Comment