Известие

Collapse
No announcement yet.

Диагностика на 156 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И да са минали поне 5 минути след студен старт, за да е сигурно, че сондата е загряла.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Oк, утре ще направя.
      Само още един тъп въпрос - На газ или на бензин?
      156 2.0TS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
        Oк, утре ще направя.
        Само още един тъп въпрос - На газ или на бензин?
        Няма значение.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Е аз не разбирам, затова питам.
          По-бързи дюзи ли трябват? Изпарителя пише че е до 200 коня.
          След 4800 - 5к обм газовите дюзи са твърде мършави за да имат прецизноста и дебита на бензиновите......
          Отделно че между тях и горивната камера има поне 1 педя маркуч, а не както бенз дюзи да са на 2-3 пръста разстояние......
          Отделно че бензина нахлува при малко над 3 бара налягане, а газта при по малко от 2......
          ОТделно плътноста на двете горива......
          Газта имала по висок октан - много важно, тва в случая няма никаква разлика......
          Да си цедиш двигателя на газ над 5к обм е равносилно на хазарт с живота му.......
          За тресенето на студено - двигателя не получава коректна информация за температурата си и(или) за количеството постъпил въздух.......с 2 думи сместа на студен двг не е оптимална......
          Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 00:12.
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            Добре, благодаря за информацията!

            Все пак съм чел мнения на колеги тук, че при правилни компоненти, монтаж и настройка, на газ трябва да върви както на бензин.

            Ще пробвам, ще сменя мембраните и дюзите щото вече са на 40к км, ще отида някой грамотен газаджия да ми я настрои и ако не става ще прибегна до най-лесното решение - автоматично превключване на бензин във високите обороти. Не знам как точно става, но съм карал такава кола на приятел и беше супер.
            Моята ме дразни да цъкам копчето като изпреварвам... А ако не цъкна копчето все едно е 1.6 а не 2.0...

            ------------------------------

            За тресенето на студено - двигателя не получава коректна информация за температурата си и(или) за количеството постъпил въздух.......с 2 думи сместа на студен двг не е оптимална......
            Искаш да кажеш, че като сменя ламбдата пак ли ще тресе на студено?

            Грешка дебитомер или температурен датчик нямам. Даже дебитомера ми каза предния собственик, че го е сменял скоро и е оригинален бош.
            156 2.0TS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
              Все пак съм чел мнения на колеги тук, че при правилни компоненти, монтаж и настройка, на газ трябва да върви както на бензин.
              Мда.....с малката подробност че това ДОРИ и да е така, то тва е ДО 4500 - 5000 обм.......

              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
              Искаш да кажеш, че като сменя ламбдата пак ли ще тресе на студено?
              Много е вероятно.......екуто не взима много под внимание ламбадата на студен двигател......познавам една сюрия спаркаджии дето карат с откачена ламбада и нямат тоя проблем......

              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
              Грешка дебитомер или температурен датчик нямам. Даже дебитомера ми каза предния собственик, че го е сменял скоро и е оригинален бош.
              На теория изобщо не е задължително да имаш......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                Христос воскресе, колеги!

                Дано и алфата да възкръсне скоро

                156 2.0TS

                Comment


                • #23
                  Воистина воскресе!

                  Тази сонда не работи.

                  На работеща сонда сигналът трябва да се изменя в границите 0 - 900 mV.

                  Тук сигналът стои около стехиометричната стойност (450 mV.), също, като при студена сонда.

                  Достатъчно време ли я изчака да загрее?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Карах 10км, после я изгасих за 5 мин докато си извадя лаптопа и кабела, запалих пак, изчаках да обърне на газ и пуснах графиката.
                    Градусите бяха малко под 90.
                    Пипах педала на газта по време на теста, да видя дали ще си проличи по графиката, мисля че тогава се случи минималната стойност, която се вижда на графиката, но не съм сигурен защото има големи закъснения като гледам другите параметри между това което се случва и реакцията на екрана.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #25
                      Не е толкова важна температурата на мотора при която си правил измерването. По-важно е, колко време е изминало от момента на стартирането на мотора, защото на сондата и трябва време да загрее и така да заработи. Достатъчното време е около 5 минути (поне такива са ми спомените при мен). Тури още 5 за да си 100% сигурен и ако тогава пак сигналът не се разклати в диапазона 0 - 900 mV, сменяй я.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Сега направих подобно измерване при мен. При стартирането на мотора, температурата му беше 72 гр. (преди 1 час съм минал 40 км градско). Сондата влезе в режим на осмата минута след стартирането на мотора:



                        Да се има впредвид, че и тази сонда не е в първа младост. Аз съм и навъртял към 50К и не е ясно, кога е сменяна преди това.

                        Графиката е снета на празен ход и при работа на газ.
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:02.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Мда, пробвах пак без да гася след карането, явно е за смяна.
                          Каква да взема? В други теми четох, че препоръчват ls05?

                          http://www.amavto.com/object.php?id=1269

                          И да пробвам ли да ресетна адаптивните параметри, за да се оправи това тресене на студено щото ме дразни или да чакам да сменя сондата първо?
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #28
                            Правилната сонда е bosch 0 258 006 190

                            Няма смисъл да ресетваш нищо преди да си оправил сондата.

                            Първо я смени и после ще стане ясно, каква е ситуацията с газовата.

                            Тя вързана ли е към сондата?


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              Мда, пробвах пак без да гася след карането, явно е за смяна.
                              Каква да взема? В други теми четох, че препоръчват ls05?

                              http://www.amavto.com/object.php?id=1269
                              Ако си баш Алфа маняк ш'си купиш оригинална сонда на БОШ. Иначе LS05 е от контингента на Ганьо, не постъпвай като него!!!
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment


                              • #30
                                От кога няма да сме като Ганьо.....
                                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X